Translate

Sunday, January 11, 2009

My cup of tea

禮拜六冇節目? 點會?
和朋友早在上年定下不見不散的海誓山盟(即幾日前約好) - 約好去滑雪, 不正正是今日(1/10/09)么?
可惜, 天意弄人, 作為會計師的「宿命」禮拜六的節目就是加班.
在公司滑雪是滑不成, 要試下滑鐵盧就悉隨尊便(thank you, 唔洗, 留比你啦)

一早做到兩三點還未午飯, 去了對面食日本野. 加班在這裡叫外賣叫得多, 堂食就第一次.

白日夢還未清醒, 就有湯飲, 感謝神.

個茶杯幾 cute, this is my cup of T.

雖然食阿公, 但無謂食到太盡(當然亦唔會委屈自己).
最後叫了一個牛肉蛋飯醫肚.

色香都不錯, 橙, 白, 紅, 青, 黃, 綠, 啡, 香噴噴, 熱騰騰. 味道也不俗. 就是牛肉切絲而不是切片, 煮出來, 尤其是煮到 well done, 就令我有點食牛肉乾那種口感. 可惜! 可惜!
整體而言, 食餐 OT便飯, 唔錯, 但唔算得好 lor.

真是快食不知時日過, 又要結賬.

本來成口油和汁, 就是飲完 my cup of tea都感到不自在.
就在這時侯教我遇見如此可愛的飯後果.

食完飯即刻坐好易有胃腩, 雖然走走, 散步甚至做運動, 也不見得能跟胃腩說再見, 但還是習慣食完飯去全加拿大最大的超市/食品集團 Loblaws 逛逛.
行過什么, 拿起什么, 都攪攪, 研究, 把玩一番, 但又唔買.
正式「攪攪震, 冇幫襯.」

假如你花式噴泉看多了, 可以上樓上俯瞰 Loblaws的蔬果部, 欣賞到時到侯為你表演的「菜」式噴泉, 自動自覺, 為蔬果來個花灑洗禮.

由於有這樣精釆絕倫的表演, 所以引來無數情侶在這裡約會.
你約下我, 我約下你;
你等下我, 我等下你.
Come on!! My cup of tea!! Let's 欣賞「菜」式噴泉 .

特別注意:
關於 Loblaws, Billy曾經有過一次前無古人, 後無來者的特別經歷, 請繼續留意同溜覽"留比你 Bilibala Blog"!!!

No comments: