Translate

Wednesday, January 21, 2009

奉旨蛇王

加班加到連老佛爺(媽咪)或公司老細問起「今日星期幾?」 一時間也答不上來. 真的做到有點頭暈腦脹. 但雖然加班加到冇日冇夜, 但Obama今日就職, 還是知道, 亦沒有可能不知道.
早在兩星期前, 就有同事話要告假留在家中睇Obama.

Billy:「你放假, 咁個 report點?」
同事:「我會之前做起比你.」
Billy:「咁如果要改數點?」(一定要改數, 冇走雞)
同事:「咁咪放完假比你.」(語氣開始沉重, 聲音開始嘹亮)
Billy:「我唔係你老闆(我真係....你老闆), 亦唔係逼你, 只係想 make sure.」
(英文對話, 再翻譯成攪笑版廣來話)

記得奧運開幕禮, 8月8, 也是忙 quarter end之時, Billy 也是如此有勇氣地向老細申請告假 (參One World One Dream), 所以那位同事這么硬野, 其實我都好佩服. 能夠不顧一切地做自己想做的事 (say 告假) 據理力爭:「我係咁, 你吹呀? 」我有時都有一時半刻衝動, 好想這樣跟老細, 同事, 老佛爺, 教會 D牧者, 弟兄姊妹, 甚至乎天父講 . 也不知是我這個人太細膽, 還是太會為人設想, 就算 say no都不會這么串.

查實我都好想在家中睇美國總統就職. 是 Obama, McCain, 還是 Bush, 其實有什么所謂? 總之令我有籍口告假就夠 .

不過, 今日, 我還是如常上班, 其實計落都有著數.
因 為今日上午, 人人都像轉了 holiday mode, holiday mood湧現在全間公司, 在cafe看電視的同事堆得滿滿, 一見 Obama 出來, 就有人興奮到拍爛手掌, 跳來跳去, 像觀賞世界盃見有入球那種心情, 卻未見有人敢像輸波咁大叫:「車」

就是在 office的同事, 一個個都像奉旨蛇王似的上網收看 on live Obama 就職演講. 我忍唔住拿相機出來拍他們. 他們成班呆左咁望著我, 我唯有講個笑:「放心, 我唔會 send D相比 HR同你地老細.」令大家都哈哈大笑. 哈哈大笑即係冇事, 一於繼續影.
可憐 Obama 這個出名口才了得之人, 在網上斷斷續續的情況下慘被變成翻版胡嵐, 不停食螺絲, 真可憐! 靠 on live 上網來參選, 就輸硬.
Obama又如何? 口才了得又如何?
我要你食螺絲就食螺絲, 哈哈! 哈哈! 鬼叫你 online?
叫你唔好用 blackberry, 又唔聽, 依家食螺絲(有乜關係呀? 打橫來講)

不 知 Washington D.C. 的天氣如何, 那真是人潮湧湧, 電視機主播說有 4-5百萬人. 企足幾個鐘也未變雪條, 這才叫真正的熱心同熱情如火, 急尿又點算. Billy不是刻意講核凸, 這是現實需要嘛! 當年 Billy去日本愛知博覽會, 就是因為急尿的問題, 放棄在打了 5個蛇餅的高科技展館外守侯, 而決定周遊列國(展館), 我到依家亦為當年這個瀟灑的決定感到自豪和安慰.

Bush下台, Obama 上台, 是否代表"明天會更好"?
據統計, Obama 在整個競選總統的過程, 所有演講(包括今日)總共 450次用了 "hope"這個字, 當人失去希望, 就會失去爭扎求存的動力. 四川地震如是, 也許金融風暴也如是. Obama 能否帶我們看見明天的太陽?

看 到那裡美國人民企足幾個鐘而熱情不減, 是否代表"明天會更好", 我不知道, 但我更想問:「假如失業率不斷上升, 舊的$350B TRAP用光, 新的$800B也用光, 而經濟仍然是回天乏術.」假如有這樣的「明天」, 那么, 「明天你(美國人民)是否依然愛我 (Obama)」?

盡力!! 希望Obama, 希望美國人民, 希望地球村, 繼續有 hope, 繼續去 change.
要 change 人先 change 自己, 或者是美國人民和我們這班地球村的居民所要學習.

由:

"being with or go against America"
or
「順我定逆我? 望乜野望? 信唔信我捉拿你? 拿!」

(by Bush, sorry, 他那不怒自威的尊容, 真令我有被捉被「拿」的感覺)

改變成:

"we will extend our hand if you are willing to unclench your fist"
or
「你只要肯鬆開拳頭, 我地可以手拉手」
(by Obama, 01/20/09)

我地一齊為 hope, 去改變! 為明天, 去祈禱!
(祈禱都可以緊握拳頭架喎! )

有關 Bush過去 8年和 Obama 的政綱, 可參 美國大選 這10/26/08分享.

No comments: