Translate

Tuesday, January 6, 2009

每周那一天最唔開心?

小時侯, 每當星期日晚 TVB 做勁歌金曲時, 就會好唔開心.
一想到明天(星期一)要返學, 一班舅父仔還在看電視, 而我卻要躺在床上強迫自己入睡, 就好唔開心 .

加上星期五晚, 媽咪 Daddy會由婆婆家接我回媽咪家, 星期六日去行街和玩 , 到星期日晚就送我返婆婆家.
在沉悶, 乏味而又無聊的功課s和測驗s積壓/衝激底下,
試問我如何由星期一支撐到下個星期五呢?
試問日日溫書咪書的日子要到幾時才捱過?
一想到明天(星期一)要返學, 就好愁.

所以由細至大, Billy一直期盼這個沒有咪書考試壓力, 開開心心的星期天來臨.

光陰似箭, 歲月如梭.
好快, Billy 就快高長大! 畢業! 就業!

誰知, 情況沒有好轉了多少
返工原來比咪書更沉悶, 乏味和無聊, 而壓力亦不見得少.

星期一的清早, 何解總會覺得被窩特別溫暖和可愛?
而被窩外面的世界為何總是格外冰凍和冷酷?
賴在床上, 常有 call in sick的衝動, 經過千般掙扎和禱告, 才慢慢爬起床.

其實返工之嘛! 又唔係叫我去死, 點解咁辛苦?
又有錢收, 人地比埋錢在坐係office嘆冷/暖氣, 幾爽!
何以星期一總有一份「誰入地獄, 我都不入地獄」的感慨和掙扎呢?
這真是百思不得其解的千古奇謎.

Billy的唔開心指數在假期完結,
滑完雪, shop完ping之後, 會由 1升到10.

就好似今早(1月5日), 同被窩有份「不在乎天長地久, 只在乎被窩擁有」.
那份難捨難離的情意結, 刻骨銘心的甜夢, 都把我深深的吸引著.
想到未來四個月趕 year end financial statement同報稅的日子,
以及周末也在公司的「鐵窗」底下渡過, 就會搖頭輕嘆:「早知結果, 何必當初」(真誇! 你冇工做就知.)

有趣是: 每個星期一一返到公司, 發覺現實生活原來沒有幻想中那么殘酷和慘烈, 心情立刻鬆晒.
感謝神, 原來每個星期就不過自己嚇自己.
鐘意就沖杯茶嘆下, 忙就閃入下廁所坐下, 得閒同同事吹下水, 無驚無險又 6點....

一日勞碌, 由早到晚.
第二天起床, 又是新一天, 從新開始.
好似每日寫 blog一樣, 未寫之前, 好頭痕, 不知寫什么.
誰知, 寫開就有, 越寫越有, 不知不覺就寫完.
所以只要肯踏出一步, 過每天, 就經歷到由 0 到 1, 那份無限進步的喜悅.

同各位分享以下一首歌.
對!! 又是 Philos 的作品, 多謝欣賞.
又是差勁的現場錄音, 請原諒.

除了 0 到 1, 歌詞靈感來自以下兩章經文:

主耶和華以色列的聖者曾如此說、你們得救在乎歸回安息.你們得力在乎平靜安穩.你們竟自不肯.(以賽亞書 30)

但那等候耶和華的、必從新得力、他們必如鷹展翅上騰、他們奔跑卻不困倦、行走卻不疲乏。(以賽亞書 40章)


零到靈

作曲: Sandra Wu 填詞: Billy Lau

忙了沒了完 每天怱怱忙歲月 無數上帝恩典 錯過 未發現

時針走一轉 在每日裡歸回安息 主那妙愛不止不息 我學會珍惜

(): 煩惱絲 誰不會皺著眉多困倦 聽不到未看穿 流水作業渡每天

0 1 誰可以再由靈開始? 靜聽 留心 察驗 迎合 上帝的心意

 

長街 走多遠 難免俗氣風塵僕面 主那妙愛賜我生機 振翅又再高飛

Repeat ()

(): 如跌倒神安慰 縱軟弱主勉勵 測不透但我知神的信實未變遷

0 1 誰可以再由靈開始? 高低起落變幻人生際遇 回味上帝恩典處處

靜聽 留心 察驗 迎合 上帝的心意


No comments: