Translate

Tuesday, February 26, 2008

再次愛上幼稚園

星期日約左阿Kengym. 完左church食飽飯, 唔可以做太crazy既運動, 所以食下生果, 耍左一輪太極(Ken伯伯教我), 又玩下Wiilor. 估唔到玩Olympic仲辛苦過做gym. 玩左4 rounds (round 3個項目), 累透!! 之後做左半個鐘頭gym, Ken好似教練咁教我點樣鍛鍊每一舊肌肉, 估唔到佢有肚腩, 教我收腩既方法又幾頭頭是道喎 :P 跟住有少少祈禱咁lor...

為左食住個勢, 今日又走左落去跑半個鐘頭步. 身體差做乜都差D, 我仲想到第二第三個安息年, 或者退休果陣仲係健健康康. 越接近退休年齡, 就越擔心自己keep得唔夠fit. 所以, 我依家刷牙都勤力左D同有耐性左D, 又嘗試早D, 1010分咁推前, 仲有work out etc etc. 其實有好多野幼稚園D先生就教我, 但離開小學之後就冇再follow, 有邊個知道果D先至令一生方覺受用? 就讓我重新走入幼稚園, 再次愛上幼稚園既一切.

No comments: