Translate

Saturday, February 9, 2008

等著你回來

返屋企過新年本來係開心, 不過對中國內地好多人來講, 今年真難忘. 為左到沿岸城市, 希望賺多一點, 超過250天不回家, 幾時先返到家鄉呢? 月是故鄉明, 但點解回家只見到皚皚白雪? 茶是故鄉濃, 知但係今回卻比涼水還要冰凍.

不斷追蹤內地雪暴既情況, 原來中國單係春節, 全國交通載客量就超過廿億人次, so crazy, 即係話有7-8成中國人在短短2 weeks中來回travel於國內城鄉, 點解有百萬人聚在廣州火車站大概唔算誇張. 溫總東奔西走, 在胡南同廣東安慰受影響既同胞, 再增派卅萬軍人在各車站支援, 以防暴亂, 軟硬兼施, 先將混亂同焦燥平和, 然後找來柴油火車代替冇電就唔work既電氣化火車, 每日運走廿幾萬人, 應變措施做得唔錯而且井而有序, 係我所佩服而感恩.

不過, if 7-8成中國人要離鄉別井, 在外奔波, 對佢地來講, 乜野係「家」呢? 不能長期享受「家」既溫暖既「國, 家」又可唔可以係互信互助互利之中繼續發展呢? 我自己活在一個太空人家庭, 十多年同媽咪生活斷斷續續, 唔夠半年, 溝通靠的是長途電話, 亦認識唔少類似又或者真正既單親家庭, 睇黎我地既situation唔比內地好. 從電視上見到他們對回家既熱切, 相信佢地依然係熱愛老家, 甚至比我地更逼切. 隨住中國二三線城市發展, 加上政策將輕工重工由沿岸城市趕去西北, 西南, 盼望可以令他們與「家」既距離近一點. 我又盼望呢D政策可以將果班沿岸廠家「趕」回家, 而唔係走得更遙遠, 當中包括我媽咪, 以及好多在港在北美州年輕人既父母.

當然, 團聚係歡喜, 但磨擦係少不免. 當中需要我地既代禱同體諒.

No comments: