Translate

Saturday, January 19, 2008

SMS

07年尾, 同小mike食飯, 佢分享左一個交通建立既好方法: SMS. Email/MSN要對方onlinecheck, SMS只要對方有手機, 就隨時隨地收到; 打電話同唔熟既人可能唔知講乜好, 又可能撞岩人地唔得閒, 而用SMS send一兩句關心/鼓勵說話對唔係太熟 or 太忙既朋友往往係物輕情義重; 要約一班人聚會, call果個會好頭痕, SMS就一次send比多人, 唔洗打電話咁費時失事, 而且即時收到, 解決左Email/MSN收唔到/check mail既問題. 自從用左SMS之後, 我發覺除左小mike, Caron, Minnie同阿Ken都鐘意用SMS. 當我SMS, ar lok, Calvin, Tim"all of the above"又都會用SMS回覆我. 即係話: 「我越多SMS越多人, 就越多人越多SMS.

感謝神, 令我發現左呢個咁好既交通建立方法.

08
年頭, 收到 Rogers張電費單, 發現原來每個out goingSMS, Rogers都會收15仙服務費. 12月總共send左有14 SMS, 又收番10 SMS, Rogers charged我稅前$2.1, others charged我朋友稅前$1.5, 總共比Canada Telecom Co charged我地$3.6 + tax. 於是, 我發現左一個, 原來SMS係要比錢架, 用另一個角度去睇: 「原來SMS係可令電訊公司(係冇乜額外add'l cost之下)賺好多錢架!!

感謝神, 令我發現左呢個咁好既交通建立方法同思想當中既數學.

簡單example: 假如 1) 3個人之中有1個用SMS; 2) 每個發放人每月會同時SMSother member in the group一次, 而發放人收到reply既機會率係50%; 3) 每個發放人每月會send individual SMS 50% of other member in the group 2, reply率又係50%.

問題係呢個3人群體, 一個月in totalSMS幾多次呢? 答案係5 (send 1group SMS + 2 ind'l SMS => 1group SMS reply + 1 ind'l SMS reply)

Ok!!
如果呢個群體人數加到9個人呢? 答案係51 (send 3 group SMS + 24ind'l SMS => 12group SMS reply + 12 ind'l SMS reply) 人數大3, SMS次數大左5.1, 既係話:「人越多, SMS就比人數增長更多, 也就是某電訊公司客戶越多, profit margin %會比客戶較少既公司勁好多. 問題係: 呢個世界上, 邊間電訊公司客戶最多呢?

No comments: