Translate

Sunday, January 13, 2008

離開以後

Year end又來, 開始忙個不亦樂乎, 冇左Alison(Controller老細)之後, 少左個人去follow up & monitor個work flow同 D deadline, 依家乜都我做晒, 都幾challenging. 點知? 星期四 VP 老細叫我地個team入房, 講左一個鬼哭神號既消息個我知:「我辭左職, 下禮拜五 is my last day.」(What?)

Year end少左VP, 同人(other department)打交點算? 要做數, review數, analysis數仲要追數同解數比D auditors 聽, 點死? 直接deal with 滅絕師太(CFO), 感覺到一種仍未解決既壓力.

「What?」「老細走, 我可以升職加人工?」

哈哈!! 唔知係咪年紀大左, 睇個「錢」字唔係太緊要, 或者年紀仲係細, 冇乜負擔, 唔知道「錢」既重要. 我個人又冇乜野心, 又可能冇乜大志, 實在唔想升職, 唔想管人. 當然, 多D錢係好, 但神既恩典本來已經好豐足, 冇乜所謂. 唯一憺心係媽咪果檔生意, 驚佢虧本. 我唯一可以做就係盡力幫佢儲多少少錢同埋reserveD錢, just in case anything happen.

星期五, VP正式係全個 Finance department面前annouce佢辭職. 每個仲未「8」到消息既同事都好震驚(音效, 行雷, 唔該!), 見到佢地既反應我都覺得幾有趣. DXDXDX(means裂開嘴大笑), VP跟住講:「無獨有隅, CFO亦resigned左, last day is also next Friday.」(what? 今次除左行雷, 唔該播mission impossible既音樂, 因為MI套戲除左講impossible mission之外, 仲講男主角每次都比上司出賣or擺上台.)

During the department meeting, 老細除左解釋佢走既「原因」(係要照顧屋企同有壓力喎! 呢個社會人人都有屋企, 有壓力, 你有屋企, 我有屋企, 你做乜飛起我)之外, 仲三次提到我: 1) In the short team, Diana will replace me (& the CFO), she is a nice person to work with, where's Bill? (I am here), she works with Bill, and will work with all of u now; 2) I feel sorry to leave u guys at this moment, especially Bill....but I have confident in all of u; 3) Canada will soon switch to IFRS, if u know IFRS, u r ahead of the game. Bill and his team are working on IFRS for few years now....呢云真係有壓力, 公司是我「家」, 係度瞓都唔惦. 一個小主任直接 deal with the President, 太不可思議. 主啊! 求你撑住我啦! 主啊! 我只係一個小薯蓉(small potato), I enjoy who I am and what I am doing & having, 請大家唔好叫我撑起半邊天啦!

No comments: