Translate

Wednesday, January 9, 2008

勁串民主

從前某村莊來左個惡霸, 周圍迫人買毒品食, 村民反抗, 惡霸就話要教D村民「自由貿易」, 用武力打班村民, 拆村民D, 仲要村民賠錢, 賠償惡霸D毒品同拆屋費 100兩黄金. 但村民冇錢, 於是惡霸就「好人道」咁借錢比村民還.

惡霸借左1000兩白銀比村民, 話即係等於100兩黄金喎! 借據係咁: 10%複息分十年還, 即係每年還16兩黄金, 但惡霸唔收黄金, 要收白銀.

一年之後, 村民拿住160兩白銀想還第一筆錢, 但惡霸話:「唔好意思, 依家10兩白銀換唔到1兩黄金, 12兩先得, 唔該192. 講埋比你聽, 下年15兩銀先換到1兩金...

村民既屋比惡霸拆左, 唯有瞓街, 於是惡霸話:「好啦!我幫你重建家園, 幫你選一個(聽我話既)村長, 建立民主同自由啦!」但村民話:「冇錢.」惡霸:「唔緊要, 你賣一半田一半地比我, 幫我打工, 我出番人工比你咪有錢lor.」於是惡霸幫條村修橋鋪路, 又用極平勞工同極差既待遇去請工人幫惡霸做D貨品. 惡霸將D貨用10倍價錢賣去西洋國同花旗國, 賺左好多錢.

有一日, 惡霸發現有次貨, 於是走去丙班村民, 逼佢地賠錢. 有話呢條村用咁平既人工, 咁差既員工宿舍同醫療, 呢條村真係冇「人權」, 冇「民主」, 惡霸就勸村民, 等我免費資助你地, 推翻你地依家既村長, 立另一個上去, 就係民主....

中國乾隆皇之前, GDP佔世界三分一, number 1, 對外貿易出口絲綢同茶葉, 貿易盈餘勁多; 乾隆皇之後, 外國果班講文明/人權/民主既惡霸想到一條屎橋, 賣鴉片比我地中國人, 對外貿易由盈餘變成赤字, 大量白銀流出國外 :<

林則徐大人下今禁煙銷煙, 外國反而用「自由貿易」為理由, 攻打我地, 逼我地割讓香港, 開放港口比佢地賣更多鴉片, 仲要我地賠錢, 用上述簡直頭揾老襯既方法賠錢, 又逼我地用外國資金攪基建, 借更多錢, 到頭來, 高舉民主/人權/和平/自由, 反而指責我地野蠻.

D事正係以前既滿清政府, 今日既伊拉克, 仲有今日既中國發生, 難怪有義和團, 亞蓋達既出現. 昔日耶穌時代有羅馬殖民政府, 亦有反政府既奮銳黨. 耶穌係點面對羅馬政權, 面對奮銳黨, 面對當時當地村民成為我地, 亞蓋達, 中國人, 西方社會值得而急切既學習榜樣.

No comments: