Translate

Sunday, January 12, 2014

Sunny Side Up

Sunny side up 是教會英文團契為 Richmond hill 附近有需要家庭的小朋友舉辦的補習班. 一班有愛心的弟兄姊妹每周六和小朋友玩做勞作,講聖經故仔同補習功課.

我同管++跟一班peter fellowship (粵語)每月一次幫忙接送和煮午餐.

兩個最印象深刻的學習:
1. 小朋友最喜歡同最討厭食乜?每次都要動點腦筋. 又要佢覺得好味又要我地覺得有營養

2. 在接送過程同小朋友同車接觸,講乜好?有d人一問一答好叻好開心,食左飯未?食左乜?鐘意食邊樣?我發覺在我生活中太少這樣的對話(註一),要學學這樣溝通技巧

(kenneth 切蕉,切到好似包壽司咁)

今次焗 hello kitty 熱香餅


獅身hello kitty面像餅

practice make perfect!

愛心牛油
有人話我地有人情侶裝,你覺得嗎?冇制服亦冇約定. 

難得每月一次同管++一起事奉,又可以informally同團契未必同一小組傾下講下煮飯仔,為此感謝主!


註一
無論分析或讀經,都在找尋話中話,關聯性,冇講到的,強調的,心底話,不自知的.....反樸歸真的一問一答,或者也需要學學.

No comments: