Translate

Thursday, October 17, 2013

臨行密密忙

還有一日出發去義大利旅行, 忙.

忙預備行程
機票, 酒店, 火車及行程都安排好. reconfirm, check 火車月台和時間, 收拾行李, , book airport parking 和兌換幾百元零用錢還是要密密忙.
聞說當地爬手和搶野好厲害, 要預備的都預備了 (ie 用保鮮密密袋, 將一切行程 confirmation scanned 上網 etc), 求主保守, "你睇我地唔到, 你睇我地唔到, 你硬睇我地冇財寶." 若然真的遇上, 就求主保守我們平安返加.

忙年尾預算
billy 公司轉 ledger and reporting systems, 又加上做年尾預算, 已經一連幾日加班(冇補水), 明天起飛, 想加也加不了, 要早回公司. 個系統, 豬腦同 printer 頻頻死, 更是火上加油, 點算, 救火啊!
管++比 billy 更忙, so crazy.

忙結算日
明天是結算日, 這兩星期又是第三季業績公佈期. 勁多分析要做. 谷歌和通用電器出公佈了 q3 results, 我一定要讀完和分析完, 定好下一步才安心讓 billy 去玩. 上到飛機再做!
Google 收市後大升, 更加要讀清楚是虛火還是實力.

忙事奉
今日剛寫完一篇基教刊物的專訪稿, 今晚定要完成本周日的主日學課程錄音
想同 caroline , edmond 為周六北灣禱告, 以及同 vickie 報告一下 connection tea house.
當一切做完, 到機場, 過了關, 再電聯.

忙煲 rise and fall of rome
快煲完. 好叫我對 rome 歷史更了解. 入到博物館不用由零開始, 趣味更濃! 打算淨帶 3 本 e book去讀, 輕省一點.

屬修分享, 只要有 wifi, 就可以繼續. 走著瞧罷!

No comments: