Translate

Friday, February 22, 2013

Me to You 盟誓

這是 billy and bilibala 在婚禮中向管++許下的盟誓. 有必要放在網誌中, 作為記念和提醒.

提醒自己, 我的好處不在主以外而管++是主賜給我一生最體貼的禮物 - 讓我更能度身訂造為主所用的魔鏡. 一起在主道上成長和眾信徒合一.   xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
我劉浩謙, Billy + Bilibala, 願意同你王尕尕 Minnie Wang 管++結為夫婦. merge and acquisition, 二人成為一體

我知道我既一切好處都由主耶穌賜, 主耶穌將你帶到我裡面, 要透過你令我地品嘗細味各樣屬靈既福氣, 管教同成長

所以我係主耶穌, 係 daddy mammy, 係眾親友見証下, 承諾做錫晒你同忠於你既丈夫, 每天愛你多一些, 好似基督愛教會為教會捨己一樣.

用個心, 唔係個口臭住你, 每時每刻, 唔洗衣架都掛住係

俾你quality time, 俾你 act of service, 俾你反映同認同, 寫 MD&A 俾你, 寫 strategic 既 recommendations俾你

無論食白飯, 定係唔食白飯, 講到爛gag定講唔到, 仍然愛你一生一世, 就算老弱衰病, 同你一齊笑一齊喊, 一齊盡思想(Mind)盡性命(Life)躹躬盡粹(All and All)建立我們這一家家, 以主耶穌為首, 為大股東.

一生實踐 Holy and Honey 屬於神又屬於呢個家既mission statement, 在聖經上同你一齊與教會眾聖徒同歸於一, 以致大股東既權益得著 100, 60, 30倍既增長, 叫主耶穌榮耀既恩典得著稱讚.

呢個係我正正經經, 實實在在對你的承諾委身, 啊們

No comments: