Translate

Monday, February 18, 2013

雪兒

二月八日, work from home 迎接十年難得一見 25厘米的雪暴. 廿四個比利和米妮會如何歡迎廿五厘米的雪兒小姐?

管++仍要返工, 故billy一早起身陪她鏟雪, 後來發覺雪太大, 勸管++一起 work from home.
雪一直落到下午三點, 有近一米高. 我們等雪停了才鏟, 用了一小時多, 僅僅讓車子能駛出街就停手.

鏟雪是極大體力勞動, 腦袋閒著無事, 一邊鏟一邊思想&同神傾計.
主,"落雪可以給你做運動機會."

billy,"主啊, 好辛苦. 我平時不聽話不做運動, 今次你乜仇都報晒"
主,"天下萬務都有定時, 各按其時成為美好, 叫人可在日光之下享受勞碌得來的果實"
billy,"返工有時, work from home 有時 (仍然要work);
落雪有時, 堆雪有時; 牙關打震有時, 腰酸背痛有時.....鏟雪有什么美好?"
鏟了多時, billy問主,"感謝主, 雖然好多雪, 但又唔算太多雪."
主,"是就說是, 不是就說不是, 若再多雪就是出於那惡者."
billy, "主啊! 洗唔洗咁講? 我知你定了界限使水不能越過. 你又定了日子, 關上天上的窗戶, 令洪水不再傾覆下來. 但真係累昏 :( 雪壩來臨都唔知點死."

這是 billy 和主經常玩的遊戲. 一句經文接一句, 但全部語帶相關.

周六要鏟成米幾高的雪壩, 終於決心修理好壞掉的鏟雪車.
周日, 去買 sparker, 電油和水pump, 換了一切之後仍然修理不好. 唯有找人上門修理.

No comments: