Translate

Tuesday, August 11, 2009

藍天白雲清道夫

四個人拿著地圖和一堆紙幹么?


8月16日是佈道會, 於是星期五就約了成班人派傳單.
去教會附近的街道做「清道夫」, 逐家逐戶的去派, 當然, 單派給華人家庭.

背景是藍天白雲, 工作人員是清道夫. 為了更快更有效的派傳單, 有變形金剛負責接送.

我一邊派, 後邊被變形金剛釣住, 有點被人跟蹤或追殺的感覺, 令我不由自主的邊向後望, 又邊向前跑, 心裡面大叫:「唔好追我, 冤有頭, 債有主, 你不如去佈道會搵耶穌.」

今次做清道夫派傳單, 我懷疑手上的華人家庭 lists 是年多前, 屋主可能已轉了幾個.
有一家我正打算走上門派, 忽然望見屋主是印度人, 即刻扮路人甲, 笑一笑令世界更美妙之後調頭走.
又有些門口貼福, 但不在 list 中, 一於照派.

最後連公園都不放過, 格派勿論.

想不到公園這么多人.

返到教會時已望不見藍天白雲, 唯有等8月16再望.

結束祈禱, 然後繼續爭取餘下時間邀請.

之後當然是去食

天氣先生除了話有藍天白雲, 還請我們食魚. Angela Baby 即刻過來打劫.

No comments: