Translate

Thursday, April 21, 2016

COC 老弱殘兵

在 COC中,有兩種戰爭
一是自己條村打另一條村,搜掠對方的資源;
二是己方聯盟 10,15,,20條村去同別的聯盟打仗.

如果聯盟戰整體勝出,就有一筆可觀的 war bonus,輸左就只有5分1 安撫金. 由於一班村長在這戰爭中榮辱與共,所以大家(尤其是強村)都會慷慨解囊,按各人所想所求,贈送最強既兵種,為求令己方(包括自己)勝出.

反觀"平日"單村搜掠,只會隨己意分給求救者,多數係 cheap cheap 箭手,相對起來,就老弱殘兵得多.

無他,出一個箭手幾舊水25秒,一條龍要30分鐘要幾皮,你次次問人要,人地肯比可能你都等唔切啦!

歷史上,輸出老弱殘兵的例子就多著. 除了冇著數會咁做之外,"輸出"本身可能就係著數.

要知道軍人有兩種,一種係要花米飯養住既職業軍,一種係放下田地臨時召集的"義務"軍(同樣要比飯,或比地等佢自己攪惦).
與其要花錢糧養住班弱雞,除非好有米,不然,佢地冇飯到肚就會搶,就會一個屈尾拾作反,不如調佢上戰場,死左唔洗養,好彩人多蝦人少贏左就仲開心,搶人地尐野去喂飽佢.

(從這角度重讀約書亞打耶利哥你就發現用條命攻城但唔俾搶,要燒清光對一軍人,特別係得幾日糧食而嗎哪已止降的以色列軍來說有多犧牲,你亦會看到什么叫順服同敬畏神,命仔黎架!唔係依家你好啦,幫下手做個事工咁簡單就以為 apply 左)

在這種情況下被逼上戰場的人,左右就係死,除了不斷搶之外,通常會扮勇武,因為只有勇往直前才是生路,死左冇人可憐你唯有靠自己. 但另一面係當有乜風吹草動,勢色唔對就走人,跑番屋企.

於是你又能理解為什么艾地一戰小小失利,眾人就要生要死,驚到鼻哥冇肉. 唔係冇信心,犯罪咁簡單,心態係,如果輸,就走得快好世界,大河另一邊又唔係冇得住,何必冒險喎!你一句要有信心,唔好犯罪,個故仔乜野味道都俾你蓋住左.

歷史上赤壁之戰,蒙古兩度打日本,都係用呢招. 表面上輸到七彩,實際上如果曹操唔將袁紹,劉表招安之兵用在攻擊孫劉,忽必烈如果唔用掉南宋及高麗降卒,咁多人反而會咬死自己. 呢個亦係點解項羽坑殺廿萬投降秦軍的原因,某程度亦係點解約書亞當年要種族清洗的因由,而為什么當年咁做合理,甚至可以話合神心意的解釋之一.
因為老弱殘兵,降卒,戰俘,當年係一個好難處理既問題. 你若將佢靈意化為對付罪,你永遠唔係解緊段經文,你若為神解畫,又永遠解唔通,其實只要弄清這一些古代難題,就好易明,你接唔接受係另一回事,唔好下下問點 apply, 先理洗一切好嗎?

歷史上亦有國家嘗試不斷養老弱殘兵,呢個就係宋朝,宋朝係史上最有錢,中國最尊重人權,自由貿易,思想文化科技最發達的時代,一奇怪是她開國時只廿萬軍人,北宋亡國時軍人卻過百萬,甚至二宋被擄,人迎接宋高宗返汴京時,各地勤王軍亦有百萬之多,有趣係,高宗依然一路敗走,如果冇長江,如果冇韓世忠黃天蕩頂住金兀朮,邊有南宋?
歷史考究結果係,果尐全部係老弱殘兵,一班冇地又失業,唯有扮軍人呃救濟金既"負累".
所以,高宗在臨安安定後,死都唔肯北伐,岳飛咁秋得寧願整死佢,一來老岳唔識 do, 二來佔回華北有乜用?收留班垃圾嗎?各地勤王之師?哈哈!丐兒就真.

黎緊分享多尐種族清洗 / 各自為政背後的戰略思維同心態

No comments: