Translate

Thursday, April 14, 2016

CoC 看部落聯盟

在CoC世界,不管你參與戰爭與否,總會和友人一起(泊碼頭),組織一個部落聯盟. 聯盟雖然無法直接利益輸送(送金,命水,墨水同寶石),只能送一定數額的援兵,但在平日掠奪生活,仍有百般益處,成王敗寇,往往取決於這支援軍.

同仇敵x, 守望相助,家家有求是CoC的核心價值之一.
我玩左兩個月就睇通一道理,儘管每條村的實力強弱懸殊,但多一個兵就多一分力量,何況在無限資源兼"人命"賤個泥的雙重因素下,主動狂送救兵給一切友軍,亦狂問人班救兵(多多益善,冇任何偏好),久而久之,我為人人,就變成人人為我,大家一齊慷慨解囊,令人人都唔會受之有愧.

在現實侵掠戰爭中,聯盟是有的,但不會如此出現.
就算統治者視人命如草介,做兵果個冇著數點會同你搏命,殺人喎!你估玩呀?要好有膽,而且隨時被殺.
而統治者在冇著數之下,一般只有幾個情況才會聯合助戰:
1. 要求助戰一方實力比自己強多,唔幫拖反而會被佢先打"內鬼"咁鏟低;
ie 約西亞王為埃及助戰攻亞述 or 西底家唔肯助巴比倫王打埃及,結果被先滅絕
2. 唇亡齒寒的最危急關頭
ie 以色列和猶大國聯合抗亞蘭; 聖殿保衛戰,三班本土派鬼打鬼但聯合抗羅馬軍
3. 十倍兵力於敵方,估計必勝,純粹令己方彷彿更人多,達到圍城,不戰而屈人之兵,怕乜助戰喎!
ie.  耶利哥圍城戰,唔識兵法既解經話會比人知道虛實,圍城走來走去係不智. 實情古代戰爭要晒馬,等你知驚. 可以想像頭六日行左六圈,晚上有幾多人偷偷逃命,令雙方實力更懸殊,呢招高啊!(只有城中寄得利益者先會賴死唔走) or 亞蘭三十二路軍企圖踏平以色列國

按歷史,亞蘭,以色列,猶大三方其實混合了上述1,2,3法
在約沙法年代,亞蘭三十二路打過來(3),以猶共抗亞述(2),之後係亞蘭在耶戶時逼以色列同盟(1) 一起打猶大,但其目的卻是共抗亞述(2),至少要擺出夠踏馬令對方怕怕 (3),不過亞哈斯卻選擇和亞述結盟,及至希西家作王(亞述已經將亞蘭,以色列,呢兩個以賽亞形容為好快熄冒煙的火頭消滅)他卻又跟巴比倫結盟,巴比倫強大後,約西亞打後的幾個王又跟埃及結盟......
以色列永遠和周邊聯合,而猶大經常愛跟第二大國聯合,多有趣的歷史現象呢!

當然,除上述三種情況,將老弱殘兵外借歷史上就經常發生,有機會再分享.

No comments: