Translate

Saturday, May 16, 2015

一個耶教徒的告白(7) 不要叫人小看你係七級豬

一間七級豬症侯群的教會,最能夠經歷神既係第三種豬係瀕死豬.

瀕死豬跟瀕死的經驗唔同,絕對係一個只要你肯就能夠充充滿滿地經歷神既完美豬種.

乜野係瀕死豬呢?
瀕死豬就係事奉好忙,忙到死,忙到死都做唔惦果種信徒.

只要你係瀕死豬,就如同因信稱義咁(無條件得救),必定滿滿經歷神.
(補充: 因信稱義當然唔係膚淺地、無條件". 什么是"口裡認,心裡信"都可以辯論二千年.
但作為耶青的福音硬銷廣告聲明: 因信稱義除左信,就係無條件,就係白白既救恩. 信左你先知原來入教會會遇上七級豬,做到你隻豬咁).

乜野叫無條件經歷神呢??
a. 不管你係幾級豬
b. 不管你好屬靈定係屬靈低潮
c. 不管你最近"三多"有幾多.
讀經,靈修,祈禱(在"令人噴飯的謝飯"裡,加埋事奉,合稱為教會四多,做齊就係好乖乖,牧師同上級豬鍚晒你既教徒)
d. 不管你事奉動機,目的如何,事奉對象係為神,係人,係自己定係唔知為乜.
e. 不管你事奉態度,手法,結果是好是差.
呢尐通通唔重要.

只要你事奉到一個地步,忙到進入瀕死狀態. 以為今次死硬,跳樓都唔惦,早知係咁不如一開始唔好應承隻上級豬.....
但係呢個時侯只要你堅持,甚至再激尐,加多幾個事奉上身,經歷神就完全冇難度.

咪住!
呢個好明顯係歪理,忙事奉有乜可能係咁正呀?

羅乃萱(何師母)最近不是寫左篇分享,話做馬利亞坐係度好過忙到爆既馬大?
耶穌話馬利亞選上上好既福份喎!
就連間中找羅乃萱來批評下既陳到兄不也叫人小心 burn out 么?
所有牧師都叫你有事奉之餘,最緊要係三多.
呢一點就算林以諾同曾思瀚,梁燕城與 Howtindog.....濟濟一堂,都會異口同聲,萬眾一心,同心合意咁叫你唔好盲忙盲事奉.

(補充: 馬大vs馬利亞果段經文,曾思瀚博士本新約壞鬼釋經有更深入的正"軌"解釋.
作為耶教徒,我當然要堅持"傳統",我唔會咁衰叫傳統做壞鬼,佢只不過係你懂我懂,約定續承啫!)

就連上級豬中最無人性既果隻,見到有burn out病徵既瀕死豬, 亦會勸導一句,"唔好不停忙,忘了三多. 要知我地力量來自神,唔好做到 burn out....."
轉下頭問,"呢個乜乜乜事奉,其實唔急,你可唔可以早尐done左佢?"
(頂!又話叫我三多,又話趕貨,有鬼時間咩!)

又或者

"我唔介意你技能唔夠同結果係乜,事奉最緊要係態度同個心 lor."
轉下頭問,"我覺得我地要練多次 lor."
(咁即係介意技能同結果啦!
你叫張學友來唱詩,張家輝來演drama,黃子華來講道,方太來弄茶點,佢地咪有心有 result lor.)

可見最無人性既上級豬都知道瀕死豬唔惦,你仲話佢最惦最經歷神?
攪錯呀!

你既牧者同上級豬永遠是對的.
錯既係你同我,走左入間七級豬症侯群既教會. 係呢度,係瀕死豬既天下,馬利亞會被人恥笑,馬大才會被受追捧.

人人叫你唔好咁忙,叫你做三多,你認真就輸左啦!
我咪人板,用最傻豬既方法証明乜野work, 乜野唔work.

以下係警訊時間,屋企既小朋友留心.

我信主之後,好聽話咁親近神.
人叫我讀約翰福音,我即讀,而且一個月內讀埋成本新約.
人話三多好,我就日日花兩三小時咁三多,堅持左三四年才因為返工減到少於一小時.

我認為我一係唔信,一係認真咁信,你話邊樣 work out, 祈好,讀好,背好,抄好,試著行也好,我就試. 可以既,我都會盡力,不惜工本時間咁試,試下果套 work 唔 work. 真係好似使徒行傳17.11話天天三多,要曉得這道是與不是.

點知當我去問牧者A, B, C聖經問題,和一些對壞鬼的疑問(睇得多,諗得多,試行得多自然問題多多又分分多多)往往得唔到答案同正視,仲比人潤,"你返屋企讀多尐聖經. " ,"聖經唔可以咁解架!唔好咁鑽牛角尖"

我心諗:
喂!你又唔知我讀左幾多聖經,就叫我再讀多尐,咁究竟讀幾多先叫多?
聖經唔可以咁解,咁應該點解你又解唔清,仲唔比我繼續諗,話我鑽牛角尖?
乜事呀?!

但我個人太低B,真係更勤力咁三多,希望揾到出路.
換來既係更多弟兄姊妹同上級豬都話我,咁樣唔健康,會頭大身細,會變法利賽人,我咁樣係靠行為稱義,我有屬靈驕傲...:

有唔少仲講:
你咁樣冇姊妹會鍾意你架
(你咁咒我?你地唔係叫尐姊妹鍾意愛主既人咩?)
係,但唔係咁 lor.
(點解呀!)
總之唔係咁啦!

信主頭五年,由於三多,乜野有愛心但好難聽既勸慰我都聽過了.
(又學使徒行傳26.29話,我希望你三多,但唔希望你有我五年既困苦同疑惑)

點都好,我用左五年去以身試法,証明當你三多做到比上級豬/同級豬/下級豬都多而又多,三多到多無可多果陣,會人人都話你有問題架!

經過幾年,我學聰明左,人家唔問,我唔會講我三多架(千祈唔好,會不得好死架),我永遠都好謙卑咁話,"ok la, 我仲有好多要學習既地方(我又冇講錯喎!我到依家都繼續精益求精咁認識神同體會主既心腸同埋七級豬既心腸架)".

我開心大發現,原來係七級豬既教會最理想既狀態係做"豬三少".
豬三少係乜?
就係三多指數永遠控制係有做同冇做,做得好同做唔好之間,間中拋句金句,分享出來,然後想做就去做. "以馬內利,神與我同在! "
咁就最屬靈,又夠謙卑,最適合做群羊榜樣了.
三多?咪比人當三多燒臘, 叉完再燒 lor.

當你三少,你已經好過好多人,好似 candy crush, 有幾個心心續命,就算做瀕死豬都唔怕 burn out, 又能保持一味順服同謙卑.
因為當你挑戰上級豬權威,又或者遇到挫折果陣,上級豬永遠可以用"你唔夠三多"作為一切問題的解釋.
如果你真係三多,佢點答同救你呀?

須知令人噴飯的謝飯裡提到屬靈四定律:
1. 你愛主又得米,証明神祝福你
2. 你愛主但捉蟲,係神比你試煉
3. 你唔愛主但得米,係你愛世界,冇鬼用
4. 你唔愛主又捉蟲,証明冇好結果,抵死
如果你三多再有事奉,你咪一下子廢左佢兩條律 lor, 佢仲點apply? 點幫你呀?你咪令佢懷疑教會既屬靈四定律lor, 你咪即係絆倒人lor?
之前信仰百川都有文講絆倒,好危險架!那絆倒人的有禍了!
所以話你法利賽人,話你驕傲冇話錯你架!佢冇話我絆倒佢咪係愛心 lor.

你可能話,呢個只係我主觀個別例子,退一萬步講,你只要做豬三少,其實上級豬就收貨而你事實上又真係好多大半信徒了.
其實你諗番轉頭,只要提醒下你做瀕死豬好有意義架,三多好重要架,就算你三無,只要令你相信忙係有意義,其實你已經唔會 burn out. 我見過無數出色既三無瀕死豬.

係一尐事都冇!

關於親近主同三多,遲尐再分享多尐.
講翻第四多:"事奉"既極品瀕死豬.

你一定要做馬大,至少扮馬大,人地叫你唔好咁忙,要像馬利亞,你點頭認同,謙卑承認自己係三少或三無,會繼續努力......然後繼續努力做馬大就冇錯.
記住,認真就輸左.

呢個等於公司老細跟我講:
"billy 唔洗咁忙,快尐收工啦!聽朝交到貨就 ok, dont kill yourself, you need to take rest. thank you for your hard work. good night."
喂!聽朝交,依家下午6點,你岩岩先彈尐野來叫我做,我係超人呀?!有叮噹法寶呀?唔OT 兩三粒鐘點走到呀?聽朝仲要更早返先死得惦同向你匯報睇有乜要加同改,如果唔係聽朝咪食蕉同種蕉 lor.
但我可以點呀?
咪回老細一句,"dont worry, good night"
(即係,放心,我會做惦,你早抖啦!)

神有豐盛恩典,上級豬其實亦好體恤你既軟弱,因為佢幾變態都好,佢都係隻瀕死豬(唔係,根本冇可能做你老頂). 所以佢把口叫你親近神,佢有冇真係親近神你唔知(假設有啦!我地做主門徒既,疑點利益歸上級豬嘛!)
上級豬既行動明明話比你聽,瀕死豬洗乜驚,佢自己咪爆經歷神.
"再忙尐我都試過啦!"
(聽到未?佢咁講,你仲唔信靠順服?你有幾忙呀?學下我呢隻上級豬啦!想當年......)

呢個就係言教 vs 身教既分別 lor,你要在七級豬教會生存,當然要學身教果套啦!

在你舉手兼舉腳反對我再講呢套"歪論"前,請你回想下每年教會做完大型節目乜乜乜(佈道會,培靈會,堂慶...)又或者一年一度退修會,領袖營等等,總會有些感恩見証分享會. 尐人通常會分享乜乜乜?

我用左十八年做過一個官方統計
(官方即係我話乜就乜,好似張融咁. 但我唔送蠔油,不過會逼你飲靈奶).

當中勇敢分享見証的信徒s:
有四分一會講生活點樣點樣遇到困難,但得蒙神奇妙帶領最後逢凶化吉云云.....
有四分一係那些初信乳豬,或離教重返的回窩豬肉,分享出面世界點倒煤,點慘遭冷眼,而神又點愛佢,挽回佢,生命點被改變.....
其餘佔大多數最經歷神既,就係一班瀕死豬,分享佢一年既事奉經歷.

(透過分享指數這個有公信力又經過廣泛資詢既調查: 瀕死豬經歷神的質與量,都係起過三分二,大比數拋離其他信徒. 只有極小數有 burn out 問題出現.)

你自己有冇聽過呢尐瀕死豬經歷神既故事呢? 又或者有冇做過瀕死豬?依家仲係咪瀕死豬呢?

瀕死豬真係好經歷神架!
所以我每次都好留心去聽,聽每一個分享,好似主母馬利亞對耶穌咁,將呢尐見証藏於心裡,仔細分類和分析.

下次同大家分享一些瀕死豬既故事,佢地有乜得著同生命改變.
再分享下我呢隻過來(瀕死)豬既心路歷程同唔做瀕死豬會點過你聽.

No comments: