Translate

Monday, May 25, 2015

買樓思迷(5) 一條茂利的故事

2010年,加拿大仍未走出金融海嘯既陰霾,一家人4月搬新屋,直到8月仍未能將舊屋賣掉.
那4個月裡面,要背負著新屋舊屋兩邊同需支付沉重開支(供樓x2,水電煤x2,地稅x2, 管理費...), 加上父母問長問短,有要求,有意見,令我壓力爆燈精神緊張到一個經常失眠既地步.

團契弟兄姊妹為我祈禱,我自己祈禱.....都好似都冇乜用咁.
我知道阿媽係女人,知道船到橋頭自然直,遲早賣得出.
祈唔祈禱,信與不信,到最後一定賣得出架!
問題係,賣幾多錢? (不斷降價,一定賣得出架,鬼唔知呀,唔肯嘛!我肯,我父母都唔肯過我)
仲用要再等幾耐先賣得出? (每日都出緊血,頂到幾耐?註一)

我當時做左個好阿媽係女人但真係好有啟發性既禱告:
"神啊!我點祈禱我個心都仲係好驚好唔安落. "
我唔覺得神會介意,所以我繼續求:
"如果我好好記住呢種不安既感受,你會讓我學到什么嗎?"

後來那個令我哭笑不得,想打佢一餐既裝修佬,佢點醒左我,"你賣樓,就算一千人唔鐘意你間樓都唔洗驚,只要有第一千零一個人,一條茂利肯用果個價錢買你間樓,就得架啦!"
鬼唔知阿媽係女人!
但我覺得好正確,我同我既心就安定落黎,唔再降價但亦得到釋放.
最後,間樓以ookk既市價賣掉.

這次賣樓經歷實在太寶貴.
令我四年後再賣樓,以及後來兩次轉工都能以平常心面對,"我唔需要令全世界都喜歡我才成功架,某個HR 同某個老細兩個人(兩條茂利) buy 我咪得 lor!"

更大得著係:
一生人,我要討好邊個呢?
我唔需要討好全世界,我最愛既人仲有神喜悅我,咪得lor. 我就集中火力,去滿足到佢地,就足夠.
我因為得到一份釋放同喜樂,而且更加積極咁去尋求,認識點樣討神,討身邊愛既人同老細既喜悅.
其他人和事?我相信神會繼續透過他們去點醒同祝福我,愛佢地亦係神所喜悅的,同一時間,佢地點睇我點評價我,我又可以拿得起放得低.

神的確會聽會答人既祈禱,即使個祈禱係"阿媽係女人".

這事以後,我經常做一個唔似祈禱既祈禱:
"神啊!我地有乜咁可愛?值得你道成肉身,降世為人呢?你仲唔係個茂利?"
聖靈彷彿同我講,"唔係茂利,係宇宙最傻大茂利,我鐘意呀!"
然後我通常會問,"我話你茂利其他人一定話我褻瀆,你嬲唔嬲架?"
聖靈彷彿用說不出既歎息答我,"如果你願意為我,學我咁做茂利,我開心都黎唔切添,點會嬲喎!"
又俾位神入添 :p
不過感謝主,又多謝在我生命中愛我祝福我既一班"茂利".

關於神係茂利一說,記得哥林多前書第一第二章裡面,保羅有分享過,佢當然比我正經同語重心長,言之有物得多啦!
"猶太人是要神蹟、 希利尼人是求智慧.我們卻是傳釘十字架的基督、 在猶太人為絆腳石、 在外邦人為愚拙 、但在 那蒙召的、 無論是猶太人、 希利尼人、 基督總為  神的能力 、  神的智慧 。因  神的愚拙總比人智慧.  神的軟弱總比人強壯 。"

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
註一
由移民到2010年,我們這一家住大廈 condo,一間卅年樓齡,200萬港紙都唔夠. 每月萬五港紙,儲三千絕對供得到既居所.
加拿大同香港國情唔同.
大廈 condo 係唔升值(僅僅跑多過通漲),但管理費卻年年加,仲要每幾年額外夾錢維修. 好處係交通較方便(都要用45分鐘返工,落到樓下計5分鐘行去超市),夏天唔洗剪草,冬天唔洗鏟雪.

考慮左好耐,一家人決定由賣樓買屋. 冬雪夏草又遠左好多,但好過捱貴管理費,又希望多尐升值. 大方向是對的,不過,一賣一買勁多錯誤決定,所以攪到咁煩咁大壓力.
自己抵死架!

我係金融佬,唔係地產佬,亦唔係炒樓人,住死一處十年都唔想搬果種人. 第一次做買賣,問左好多人,得到好多幫忙,依然做錯好多,唯有當買個真係好寶貴又好貴既教訓 :p

祈禱可以求雨過天青,求出人意外既平安,或者凡事謝恩.
我更喜歡求神比我智慧做事後檢討,下次對多尐,錯少尐.

No comments: