Translate

Monday, September 19, 2011

遠郊近工(14) 結語

臨走講什么話作道別好呢?

以下是 Billy 向過去 6年的上司和下屬的道謝.

上司:
  1. 阿姐(Alison): 是她請我, 帶我入這間公司, 所以一定要第一個多謝她
  2. Richard: 我對 US GAAP, IFRS 的認識都是他教我的
  3. 肥婆 Diane: 能幹又懂提扙欣賞別人, 掌握big picture, 又可以仔細
  4. 好好伯伯 (Frank): 他是對我最好的上司
  5. 靚 miss (Jessica): 教曉我一天的事一天當
  6. 家菲 (Grath): 令我 documentation 同給我機會去有一個真正的管理人
  7. 米田共雲 (Karen): 一個 CA, 令我見識到如何 review note to financial statement
下屬:
  1. 絕世好賓: 第一天教我做 entry, 一齊加班, 經常互相撕殺
  2. 練精: 想不到 3年不見, 當了 assistance controller
  3. 熱咖啡: 一個比較能平靜, 有好 suggestion on process improvement 的伙記
  4. 朱拿: 希望他盡快康復
  5. 差仔: 第一次同他傾計就好大口氣話: 我打算 5年做高級經理
  6. 大山: 當我是她好上司, 好朋友, 好弟兄, 好兒子.....

No comments: