Translate

Wednesday, June 16, 2010

賣樓

舊屋 post 上網, 究竟幾時才賣出, 又會否賣出合理價錢尚是未知數.

新屋的魔姬珠正式開始, 舊屋的管理費和地稅又要繼續支付, Billy 經常帳的現金流到底可以支持多久? 一天一天等下去, 壓力亦開始漸漸加增.

請為我祈禱.

雖然無數人 叫我不用掛心, 遲早會 ok, 但我內心仍是不能自控的抖震. 屋始終和企業(股票)不同, 我完全清楚手上每樣生意的情况, 但樓市是個太 ineffective 的市場, 負債和支出又多, 總令我提心吊膽, 心裡沒一刻可安靜下來.

希望快快了結!!

No comments: