Translate

Thursday, July 3, 2008

love admin

振災/平時捐$比邊個, 好多人都會based on admin fees, admin fee高就唔好, admin fees above 20%就太過份, 一定係D總理中飽私囊, 最好100% $落到施恩對象身上就 prefect. 係咪咁簡單? 假如你打開教會年報, 會發現admin fee係多到爆, 差傳/牧養/傳教既費用遠遠低過admin fees, 係咪代表admin fees冇用? 係咪代表有人中飽私囊? 大部份情況下都唔係, 我地又點能大細超, 用另一種法碼去論斷自己唔知既事呢?

慈善機構裡面工作既人唔係牧師, 但都係人, 都要開飯, 人工普遍比企業低, 福利普遍比企業差, 但生活指數肯定比施恩對象高好多, 冇admin fees點養家? 點請專業人材? 假如請班無能人仕, manage funding唔惦, 非自願地亂洗錢, 又或者因為對災區經驗/人脈/器材不足, 樣樣都要由零開始, 帳目上100% to 施恩對象又能代表什么? 當然慈善機構既施恩對象唔係機構本身, admin fees唔可以高得太離譜, 但唔可以太刻薄. 退一步講, 你有100蚊, 假如無法親身救濟, 你比人, 有70-80送到施恩對象之中, 20-30送到服事既人手上, 難道不是一件美事么?

講返教會, 施恩對象有三類: 1)牧者/行政人, 聖經話:「牛在場食農作物, 唔好封住佢個口」 2)會友, 所有設施場地唔通你冇份用? 除非你唔返chruch; 3) 我地身邊/遠方未信既人. 所以如果你覺得10%奉獻太多(對唔住, this is mini requirement, 冇得再低), 好容易, 帶多D人返 church, 令教會資源得到充分利用, 減低general exp per head count or per sq feet, 咁咪抵D lor.

我地係神既施恩對象, 佢比左條命我地, 又令我地豐衣足食(即使唔係大富貴), 10%奉獻係我地感恩既代表, 亦係我地向別人向自己施恩既機會. 另外, 聖經亦吩咐我地在10%以外3.3%施恩比貧窮苦難中既同胞.

No comments: