Translate

Saturday, June 28, 2008

波係圓

每逢奧運/世界盃, 同事都會聚在cafe度一齊睇, 好熱鬧. 今次歐洲盃亦唔例外. 幸而時差配合得天衣無縫, 2:45pm 飯氣攻心過後開場, 太好!! 我個人工作比較認真, 唔想佔小便宜. 通常係臨完下半場15分鐘先落cafe.

最刺激莫過於德國對土耳其, 土耳其22分入一球, 德國跟手26分又入一粒. 估唔到土耳其咁勁, 上半場壓住德國黎打. 下半場三球都因為衛星唔work, 淨睇旁白, 真冇癮. 但正因為睇唔到, 又更加緊張剌激. 78分德國入, 以為佢惦, 點知86分土耳其又入一粒, 一定要加時, 點知89分德國入, 攪惦. 無論如何, 土耳其証明自己, semi final唔係符碌. 乜野叫「雖敗猶榮」,
經過今次, 我又領略到多一點.

最心涼要數義大利對西班牙, 義大利回家. 睇波好奇怪, 義大利一味玩穩守突擊, work, 但好悶lor, 所以唔鐘意佢地. 就正如網球比賽, 一味A屎球好勁, 一球起兩球止好冇睇頭lor. 猜下波過癮D ma. 睇波又唔係賭, 嬴輸唔關我事, 最緊要精釆. 唔知點解, 一班人睇波, 那怕三唔識七, 都比小貓三四隻好睇D. 最正係一住睇一住食薯片/花生/紫菜同飲汽水. 點解?


決賽邊個會贏真係唔知, 但知道左就唔好睇. 做人都好類似, 考試/搵工/搵男女朋/投資咁, 我地總愛知結果, 為左好結果, 我地會全力以赴, 但一但已成定局又少左好多過程中既excitement, 真係矛盾.

No comments: