Translate

Saturday, July 19, 2008

祈妙旅程

既然神係無所不知, 又何必祈禱? 大概係好多初信都會問既問題. 一星期前同阿Siufollow up佢亦問過. 信得耐既其實冇解決過呢個問題, 只係唔再問己矣. 大概神想人祈禱, 係祈禱先令所求既要求生效, 又或者, 透過祈禱先令我地知道神(旨意)點睇罷! 之前分享過 National Treasure II這套 Disney movie, 令我對祈禱有新既體會.

男女主角(Diane Kruger & Nicolas Cage)既關係 - 因衝突而相遇, 因歷險而結合, 但因了解而誤解再分開, 最後再因歷險而復合. 故事講 Nicolas好聰明, 能夠破解一個又一個 puzzle/hint找到寶藏, 同時亦完全了解女朋友個心諗乜以及真正想要同需要. 正因為咁, 佢往往可以未等女朋友開口就叫破, 並且說服佢放棄 Wants, 而接受Nicolas比佢既 Needs. 情況有 D似神一樣無所不知, 但結果令女朋友反感而走佬.

故事最後, 女朋友Diane提出要求:「我想同你講, 同你分享我諗緊乜, 想要D...Nicolas:「但你未講我已經知道...Diane:「係, 你知道, 我知道你完全知道. 但你可唔可以聽我分享下.

原來人與人既關係, 唔係建立係無所不知, 有求必應, 又或者唔理你想點總之你give up ur wants and i will provide ur needs之上. 而係花時間彼此互信/溝通/分享開心唔開心, 有理無理既要求等...祈禱係關係建立, 唔係法庭審犯, 只等法官宣佈: Yes, No, Wait這類冰冷裁決既官式交談. 早前寫左首歌叫<<祈妙旅程>>, 再同大家分享下啦!

No comments: