Translate

Thursday, July 24, 2008

放手接手

通常一二月公司 year end會好忙, 4月 quarter end又會好忙. 時間上, 每兩星期一次既cell group bible pre-study, 每月/每個半月一次 G12 (cell servants) meeting, North Bay project開始之後亦 driven唔少時間. 嘗試加多D陪Daddy 陪天父, 做運動, 同弟兄姊妹朋友傾計食飯, 為初信弟兄follow up, 分唔出時間, 覺得好虧欠.

想讀神學, 想花時間寫blog, 寫個Philos website同為Philos' songs出MV/slide shows, 但冇時間. 經濟同投資方面, 想學多D, 睇多D news & articles, 做多D經濟分析&基礎分析, 出多D pro D既報告, 但同樣欠奉時間.

做Financial advise admin work越來越煩多(我admin好差), 要求我出席advisor meeting既demand又越來越多, 加上平時咁忙, 大跌市前約唔到client re-model個portfolio, 大跌市可入市亦約唔到client加碼, 覺得好虧欠.

5月頭 manager同我開review meeting, 勸我要認真看待我地 business, 去meeting, 做好admin work etc etc, 之後我真係認真咁做admin, 想做好但仍未夠好, 5月中去左advisor meeting, 神透過branch manager提醒左我. 我有出路, 就係quit!!

既然吃力不討好, 睇住人D錢, 責任壓力又大, 又賺唔得多(因為1)擺唔出時間; 2)admin work差; 3)分析太仔細老實又唔識轉彎, 有乜可能上位?), 不如quit, 無謂我辛苦時又令到神, D upline同clients陪我一齊辛苦. 就算以後賺到, 我又唔係靠佢開飯, 何必在financial reporting這份要加班既正職之外再花已經耗盡, 擠無可擠既時間同生命呢?

某日放工搭巴士, 忽為諗通左, 後來我不斷反思quit既理據, 我再次發現神既恩典同期望 lor. 我要spent more time on神/family/弟兄姊妹身上, 要continue神話語既各種職事同創作, 要進修同分析經濟/民生/市場, 同神既心意偏離既人與事, 要早D quit(雖然對我D clients好唔好意思, 但好多謝佢地體諒 lor).

恩典係神令我份financial reporting full time工作輕省左, 人工因為太出上頭走佬而一加再加, 一年之內加左我4次人工, 多到我有D受寵若驚, 有趣係: 加人工令我賺錢or賺外快既incentive因為marginal tax rate太高而大大降低, 加埋奉獻同家用, 每賺多$100得10%落自己袋, what's the point?

另外一個同錢有關既恩典係投資, 我發覺投資股票要有一個輕省唔貪心既清心, 升幾多跌幾多都唔緊唔緊咁有所堅持, 再加上經濟&基礎分析, 原來回報可以多好多, 雖然過去幾年我就係咁做賺左唔少, 但我一直都唔信(攪笑). 假如我將生命同時間過份分散地投資, 會成為我培養一個輕省唔貪心既清心既一大障礙.

既然神既恩典咁多, 我可以耗盡自己, 而浪費青春嗎?

No comments: