Translate

Sunday, July 13, 2008

Wii Fit

千呼萬喚始出來, 由上年年尾上youtube6月係北美推出, out of stock, Wii Fit 係我期待已久. 呢段等侯期間, 有好多「專家」為左飯碗既緣故, Wii Fit只係遊戲而唔可以有做exercise既功效, 所以冇用云云.但假如做exercise冇遊戲既元素, D專家又點樣鼓勵好似我呢Dlazy既都市office人做運動, 而且持續咁去做呢? 係人都知最緊要運動, 係人都知頭30分鐘跑步好, 遊水or踩單車叫帶氧運動, 而帶氧運動係「冇用」, 因為未能消脂亦練唔到肌肉. D「專家」既言論亦影響左我Daddy對我呢條懶蟲既睇法, 就係: 每當我做30分鐘運動, 佢都會話我「冇用」 :< 問題係: 冇頭果30分鐘又點會有之後既日子呢?

成日叫Daddy 媽咪鼓勵我, 但佢地話, 做運動係責任, 唔洗鼓勵 :< 又話我唔肯做運動就會點死點慘. 呢種沒有「祝福」只有「咒詛」既表達方式(當然出於好意)令我做運動太多責任感, 好冇癮, 又有種不能超越30分鐘既罪疚感. 又因為呢份罪疚感同責任感, 而令我無法超越30分鐘 :<

Wii Fit
既誕生令我人生再現希望, 可以重新開始, 而我亦有種使命感, 去為Wii Fit平反. 一直都欣賞任天堂呢間做遊戲既百年老店, 由灰機, 紅白機, 超任到WiiWii Fit, 我都有捧場, 每次都比到我有創意無限既驚喜. 只係唔鐘意管理層「過份」保守 just in time inventoy management, 令到產品成日 out of sotck, 令我買唔到.

7
11, future shop出新flyer, 早上10點我同老細講我出去一陣, 半個鐘後返, 跑左去排隊買Wii Fit, 原來要籌, 感謝神, 18, 得到第14號籌. 有籌令我覺得部Wii Fit特別矜貴, 有種分別為聖, 蒙揀選既族類既專貴身份. 尤其見到後面D人繼續排隊, 我出於「好意」話比佢地聽 Wii Fit已經sold out果陣.

No comments: