Translate

Sunday, June 22, 2008

給「最開心的人」之點唱

新聞美軍今年自殺率創26年新高. 長期在伊拉克駐守對自殺式突襲既恐懼, 冇左親友在身邊扶持慰問, 以及與所熟識社群社會脫節所產生既心理影響, 都令軍人自殺率除左比普通人高, 亦越來越高.

據統計, 地震後半年內自殺率係4.8%, 一年內係6%, 比軍人自殺率更高, 比普通人高好多好多, 假如以四川受災人數300萬人計算, 死亡人數會係死難者7萬多加失縱者2萬多以外, 再添18萬人, 數字係crazy, 再退一步講, 天水圍每年幾單自殺率已經令全港市民不安, 美軍一年死百幾人, 就有一半美國人恨死George Bush. 假如內地一個省一年內有18萬同胞自殺對全中國影響有幾大? 所以中國政府同越來越多人關注災後心靈同家園重建工作. 至於親身去唔去災區, 則有兩套意見. 一部份人認為應該去, 盡分力+體驗民間疾苦, 另一部份人怕越幫越忙, 選擇遲D.

心靈重建重要性有好多人提到, 所以Bilibala亦唔多講(下一篇先), 反而想先講講救援人員, 解放軍, 義工etc etc一眾幫手既心靈重建.

埋在瓦礫之下生存,要堅毅鬥志,所以應該稱他們為「毅 存者」而非倖存者.劫後餘生情況就有D唔同,越堅強不將軟弱顯於人前者(即死撐),越容易有心理病甚至自殺.災民喊出來有人安慰,人喊我喊,冇乜示弱 feel.但救災人喊/burn out,我地都知唔需要死撐,但果種環境同氣氛假如「唔容許」你倒下,要你死撐,唔谷死都屈到病.
據報去完振災既義工,歸家後同家人/朋友/同事相處出現好多問題,變得沉默不語同容易暴燥.佢地安慰人之後都要被安慰.所以,我地除在為受災同胞重建心靈 祈禱,亦要為救災同胞釋放及重建心靈祈禱.這令我想到林一峰一首歌<<給最開心的人>>.歌詞似乎講安慰失戀者,但亦7-8 applyto天災人禍中既安慰者.

http://www.youtube.com/watch?v=pYGXjN1ikXw&feature=related

窮途末路之時 我急需的是你聲音 每當天色昏沉 你就像太陽為我暖身 對於朋友 你的細心 已足夠花去半數時間 尚有精神娛樂大家 從沒離群
情路段段不幸 你用辦法沒有上心 慣於利用經驗 叫身邊的人勇敢
對於情感 你很有心 卻未曾聽過你埋怨 為了打救旁人幸福 沒時間傷心
*感激你 最開心的人 陪伴著我每個無眠夜深 用你笑聲 修補我不幸 過濾失落 重獲信心 只不過 誰為你認真 習慣了悲哀中救傷的你 沒法放開 開心的責任 抱著心事無人問 壯烈犧牲 每當落淚之前 你可想找誰聽你說話
每當熱鬧之後 你最想誰為你留下 記得有天 你失了蹤 我頓時驚覺我未能夠 像你一半有耐性為旁人操心*
多得你 最開心的人陪伴著我 每個難熬夜深用你笑聲 粉飾了天地
告別失望 無懼氣溫 只不過 誰為你著緊習慣了悲哀中救傷的你
沒法放開 開心的責任抱著心事 無人問 壯烈犧牲
若你想哭 即管放心吧 我不會過問 你可盡情在我肩膊哭泣 做個凡人

這首歌或者亦apply to教會既執事/團長/組長.搏命做故然勇氣可嘉,但做到有氣冇掟頭,死撐到burn out又算唔算越幫越忙呢?點樣避免burn out?
主耶穌在世,傳道3,同樣忙過隻狗,日日比病人/鬼附的煩住,宗教領袖經常來比蕉皮佢踩,仲要抽時間將所言所行講解比一班「朱錦春」門生聽(某程度上即係我地).佢點handleD stress同因醫治/改變身心靈而產生既壓力呢?
4福音唔難發覺耶穌好鐘意亦好爭取時間祈禱,以祈禱同父神傾計/交託一切去將每日既勞苦舒緩.另外佢肯同門徒分享自己既感受,佢既笑與哭,亦三次分享自 己要釘+架,在晚餐/客西馬尼園分享自己對死亡既睇法同感受,甚至同賣佢既猶大分享.身為神既兒子,至高無上,至少旁人眼中法力無邊,又係多人既老師/ ,向最明白佢既父神plus唔係咁明白佢既門徒分享自己既需要同軟弱,睇落一D都唔易,但正是relaxrecharge既有效方法.

No comments: