Translate

Wednesday, June 18, 2008

練習

兩星期前公司有人請我去參加個Golf比賽, Angus Glen golf court. 由於我係beginner之中既beginner, 於是臨時老細, D同事就同我去driving range度練波. 臨時老細係 golf lover, 12歲開始就日日打, 佢發起話一齊去練波仲開心過我.

driving range, 臨時老細釋心教導我點企, 點喳桿, swing, 個頭同隻眼望邊...After一輪 practice, 我居然打到150-175 yard, 太奇妙!!

正式比賽果日, 又去practice果一陣, 第一個洞打到+2, 算唔錯. 但第二個洞開始比人吹, 就越打越差. 我去Angus Glen community center團契多, 估唔到隔離個 golf court咁靚, 係草地, 湖邊, 林中走走, 特別心曠神怡. 聽講呢個亦係Canada Open既場地.

golf set$40+tax, 唔貴, 但如果自備golf set, 打幾次就 breakeven. 於是上網去SportChek, Golf Town shop around, 即刻買番, 感覺抵D. 尋日 US Open final, 班同事去晒 cafe睇第18, 我不停問老細同另一位同事賽例. 見到佢地咁緊張. 咁唔到一樣似乎非常懶洋洋既運動, 都可以咁剌激.

No comments: