Translate

Wednesday, April 2, 2008

Heaven & Earth Hour

3月30日 Earth Hour之後的一小時, 我和daddy出街食飯, 打算去<<天皇>>食粥, 卻經歷了一個in between heaven & earth hours, 就是半天吊 => 困lift.

睇電視, 睇電影, 總是最危急時就會困lift, 而且一困就十幾個鐘. 好慘. 同樣情境居然發生在我的頭上. 入實驗室拎緊急制, 估唔到, 入升降機都要攪到拎緊急制. 拎左緊急制都冇用, 個building manager用左10分鐘來到, 但打唔開個lift門, 要等techni來, 唯有等.

Daddy好唔開心, 因為佢好肚餓. 但我好開心, 仲跳跳紮, 因為呢次係Billy人生第一次困lift :> 當然亦要不斷安慰Daddy, 叫他開心D.

面無聊賴, 最好係讀聖經. 或者, 困lift本是神給我的恩典, 要我每日都有「困lift」的機會去親近佢. 讀聖經讀到冇電, 讀完整個哥林多後書, 都未「得救」. 但假如我知道, 我終必得救, 正如我信耶穌將來必得贖一樣.

感謝神, 1個鐘之後, 我地得救. 困lift又成為歷史, 又成為Billy一個值得分享的經歷.

困lift困完, 又令我產生一怪念頭: 假如大廈冇elevator, 又如何會困lift呢? 似乎elevator, 又或者說科技, 的確帶來許多方便, 但卻也帶來不少麻煩, 講句老實話, 難道我地真的可以冇電, 冇自來力, 冇石油? 冇電梯都唔惦.

這又令我想起中國雪災, 點解暴雪會成災, 而五十年前同樣大雪又冇乜事? 因為因為大雪封了錢道才會有家歸不得, 因為斷電才會令家中失去溫暖, 如果交通不便, 就冇唔多人離鄉別井, 如果冇電人自然會早早預備柴枝取暖.

現代化固然是好, 我亦不是說要回到原始時代, 可見環境改善了, 人卻要面對不同壓力挑戰.

No comments: