Translate

Saturday, April 5, 2008

19 樓買隻牛牛

之前分享過我鐘意飲蒙牛, 不過, 加拿大冇得買. 最近有個朋友係大統華見到有得買, 幫我買左, 好開心. 於是, 我同Daddy買士多啤梨加蒙牛做飯後甜品, 好正!!

自從058月返港第一次飲蒙牛就愛上左佢, 我有一個脾性, 就係每逢鐘意既品牌, 就會上網睇下有冇得買果間公司既股票. 例如我鐘意塗白花油, 飲維他奶, TD Bank, 於是05年就買佢地公司既股票, 估唔到過去都有唔錯升幅: 83%, 25% & 30%. 唯獨蒙牛, 因為太貴, 始終唔捨得買. 直到08年全球股市大跌, 蒙牛亦由高位回落52%, 先有機會買. 大減價買到心頭好, 好開心.

怪念頭係: 假如聖經公會上市集資, 我會唔會買BIBLE既股票呢? 或者你認為股票好市儈, 其實它不過是找sponsor, 奉獻, 問銀行借以外, 找資金一種的方法而矣. 而且會令盤數增加透明度, 改善公司內部管理同問責, 未必係壞事. 好似點解United Way, World Vision, 常被指admin fee太高? 點解政府好多服務差, 又年年蝕錢, 但一轉私營, 唔單止冇乜加價, 服務好左仲有錢賺?

不過話說回來, publish bible or service對象係神; United Way , World Vision對象係扶貧 or 基建in 3rd world; 政府社會服務, D都唔係為賺錢亦未必有錢賺, 要吸引投資者入股係好困難甚至冇可能. 還是吸引唔係為錢既人sponsor or 奉獻容易. 又或者好似政府, 強逼納稅. 不過, 無可否認, public company on average管治係好D. 大概針冇兩頭利.

No comments: