Translate

Wednesday, July 2, 2014

論這次7.1佔中之警民衝突

關於這次7.1佔中單從清場行動而言,on live 睇左三個半鐘,對警方既專業同克制表現,我想講thank you. 值得我敬重同多謝各前線人員既勞苦. (again, 傷手傷腳係正常衝突會發生,所以我唔覺得所有人都吹水屈,但目測認會警方不是特登同已盡最大努力,我想已經值讚)

站在個人立場和信念,我仍 然支持學生和平表達意見權利. 就算阻街幾日,在歐美罷工示威上十日plus是司空見慣的事,要告他們犯法當然可以,但政府選擇尊重其權利,派警察維持治安及改道而非清場. 我不明白這香港政權為何不准人反對反對時間長一點?為何長一點,阻了半條街就危險,香港咁易郁低, 你信嗎?(恆指七一後開市升300+點呢!連中國政權都唔能夠用宏觀調控之前阻住個市升,依家保住GDP唔跌, 佔中算什么? 怕什么? 為什么要趕絕他們?)

長一點就要清場就要告在歐美這叫暴力,因為這是示威者不自願下被身體挪移及送入警局被告….

我明白同敬重香港警方. 你地盡左最大努力同心血.
但這政權不容反對聲那份粗暴, 即便你唔認同我既論點和外國經驗,當係個參考也未必係壞事.

關於誰是誰非如 果我唔信傳媒兼預設生果係有心以偏蓋全,但又覺政府越來越唔惦,廿年示威,散會又當人冇到,於是好多人變得激進,於是警民衝突日增,於是大家各執一詞,咁 市民該點?assume 警察always right and 報導always misleading? 但那些遊行數字,或者冇便衣探這些官方言論令人難以相信,甚至証實講大話,咁我唯有聽云所有報導去揀個自己岩聽又ok既講法. 除非有更分辦方法或更有公信力/中立既報導.

No comments: