Translate

Friday, May 30, 2008

可唔可以飲茶?

Monday告假去睇牙, 自從返香港至今都未探過牙E. 公司個西人牙E貴到震, D units又計到足(suppose我唔應該嬲), 比佢「斬」左2, 除左牙血亦覺得一頸都係血(好痛呀!), 決定轉翻中國人牙E :>

D牙得到真正既更新變化, 全因我過去一年「悔改」, 竭力刷驗之故, Yeah!!

E:「你飲好多茶?Billy:「每日一杯 lor.」牙E:「咁樣D牙就會黃架 la.Billy:「咁係咪最好唔好飲茶?(洗緊牙, D口水不斷飛出來) E:「唔好, 飲茶係享受黎加麻. D之麻, 又唔洗死, 你洗唔洗見客?Billy:「唔洗.(口水噴落口水堅)E:「咁咪得 lor, 要見果陣, D牙膏抹下D, D牙就白番...試下用牙線la, 唔難架, 嫌麻煩試下門牙先lor...

哈利路亞, 原來牙膏就可以令D牙變白, 太大發現. 呢個牙E除左平D, D同洗得差唔多咁乾淨之外, 最緊要係好相與, buy.

! 之前果個, 我來洗牙, 唔係比你嘖, 大家唔係好熟, 嘖到我千古罪人, 我有比錢, 又好痛喎! 你講得好有道理, 但都諗下我感受. 仲有, 如果我D牙咁惦, 惦到好似卡通片男主角咁一笑「叮」一聲閃完再閃, 我都唔洗來睇你, 如果個個都咁閃, 你仲邊有生意?

Anyway,
洗牙即使成功, 刷牙仍雖努力!! 加油!!

No comments: