Translate

Thursday, May 29, 2008

天涯何處不相識?

Rosline問返唔返church打羽毛球. 我一向都唔係咁想, 理由係1)我樓下有得打波; 2)教會D人打波好勁, 成日執波, 好冇引 :< 不過, 有人陪做運動, 去跑下都好.

不出所料, 連女仔都勁到飛起(唔好話你屎).

打完波問我去唔去飲野. ok!邊個去?(come on, 除左阿But同阿Bit , Wayne , 冇個識)有趣原來佢地去fairwell個朋友go back hong kong for good. 我唔識佢但又有幸fairwell, 真攪笑. 不過人生就係咁, 我畢業有廿幾個朋友出席, 同我一齊映相同恭喜我, 但有十個人係我唔識, 但又同我合照. 今晚情況一樣, 只係角色調左.

當介紹果陣, 我話我叫「Billy, 有個女仔忽然問:「你係果個Billy?(好驚, 點解成日有人認得我, 但我從來唔認得人?)

原來有一個晚上, Kitty打電話比我, 話正同個朋友寫首歌比個fairwellfriend, 叫我比意見, 果個朋友仲有果個fairwellfriend就係佢地. 真係世界真細小, 感謝神, 平時冇得罪人多稱呼人少, 如果唔係死硬.

Fairwell
一樣令我感到希奇既係: 我從來未試過一圍檯十幾中國籍男子女子, designers人數多個finance人同com sci, 怎能如此? 實在太不可思議!

Anyway,
希望回歸既Julia, 留低既desingers/account etc etc都能然向自己既理想走近一步, if有機會又向神既認識走近一步.

原來同一班陌生人fairwell一個認識唔夠一個鐘既「陌生」朋友, 感覺真係幾特別.

No comments: