Translate

Thursday, April 23, 2015

Re: 學睇《人民日報》


同意,依家個市有尐偏離基本因素,好似中國交通建設(1800),一帶一路點計,佢咪值12-13. 但依家升過15. 

當年曾升近28(冇記錯的話).
你可以話亞投會令佢生意多左,毛利率大增,但全球經濟唔見得火熱又點有咁多項目同咁多白痴讓你提高做價呢?
又好似港交所,成交額1500億會常態化嗎?北水南調會持繼幾耐呢?

當一切都有點抽離而個市繼續升,係去定係留其實好唔容易決定.
我自己會選擇分段離開太抽離的企業,寧願賺少尐,佢再升我都唔會怨,為自己決定負責,反正都係賺,只係賺好多同賺更多既分別,我賣亦唔代表我其他冇咁抽離既冇得賺.

當年金融海嘯我係咁樣賺到尐又保留到實力,在大跌市執到更多,今日歷史未必重演,但我仍然會選擇呢個較穩陣又一貫既策略

No comments: