Translate

Monday, February 3, 2014

文不聊生

學西班牙文,令經常被人覺得講野多多的我,忽然間談吐變得
字字鏗鏘,像個有權柄的溫家寶溫爺爺(不像文士),心懷民間疾苦,怕你聽唔清我肺腑之言,才逐隻逐隻字說出来. 多么的體貼,多么的親切!

課程由公司貼錢貼時間補送我將來去南美/歐洲做宣教,不折不扣的"非勢力,非才能,乃靠主的靈成事"(註一) 只上了幾堂,就有幾百個生字,呢雲死得.

碰巧上兩周勁忙: 公司system implementation, 教會預備主日學,籌辦北灣團年飯以及團契查經, 還要隔日鏟你幾鑊雪,鑊鑊金.....

向主耶穌哭訴,求主俾比你聰明伶利,快高長大.....原以為"重壓愁苦主體恤我,危難裡常抱緊我" tim!誰知慘被聖靈透過讀經,"串"番轉頭(如太刺耳,你當衪提醒我罷!),祂要我記起一件不堪回首的往事....

2011年尾轉工宏利,起初還勉強追得上,老細還讚我快上手,愛發問,又改善了某些漏洞等等.

後來要籌備婚禮,及有同事生仔放產假要做埋佢果份,令到追上進度和再學習,變成應付式的交功課,一心只想做完今天的事,放工,趕下一輪(備婚當然重要,我enjoyed 的. 我也曾說,這是拍拖直到將来養仔教仔我和minnie最大的合作+經歷神的機會)

返新工有所謂半年的蜜月期,老細同事把你當做新人,肯教你,你唔識,你唔記得,你發問,通常都會接納你,肯忍你.
過了一段日子,假如你仍然追不上,臉色和耐性就會隨著日子向壞方向改變.

i just missed it

渡蜜月,人在巴黎,已經知驚.
九月重返公司,任我九牛二虎之力,花多九倍時間,也改善了多個reports, 可惜已覆水難收.

聖靈提醒我,我唔可以讓案件重演. 
箴言話,我們要找螞蟻做老師,不是因為螞蟻勤力,乃是因為牠們懂得幾時(夏天)搏老命,好叫冬天存活,一到冬天?你想勤力,sorry,你冇餐屎(chance)
我有時間更勤力,只係肯唔肯. 唔諗咁多,學幾多就幾多,同我押盡佢.

聖靈串你,你可以點?咪有樣學樣,學串生字

註一
此經文是所羅巴伯重建殿(建堂)時遇上人力財力勢力短決時,先知撒迦利亞對他的宣告. 最後殿奇妙地不費一毛,由"不信主的政府"出錢出力完工
可parallel  to billy study spanish 上,當然,要超勤力,同當時一樣.

No comments: