Translate

Monday, August 3, 2015

教會特別的靈命成長技巧

在教會裡,什么才稱得上是靈命成長?
標準問題當然係跟從主,生活結出果子,見証等.....
問題係生活呢家野,點去量化你係咪跟從主,結果子,同見証主?

你唔殺人放火姦淫擄掠; 亦沒有遇上被強拆十字架的壓迫.
加上社會文明有套道德標準,普世價值(註一); 各行各業本身亦有一套專業守則及潛規則去厘定你的表現,你單單做個好人,a nice guy, 又或者敬業樂業,也有這兩把尺去衡量你,而你其實一直都用它們來衡量自己,只不過舉兩句聖經,甚至一個祈禱,就將這兩把尺說成係跟從主,結果子,作見証而矣!

為了令每個信徒都嘗到主恩滋味,跟從主,結果子,作見証....教會用心良苦的建立了兩個衡量標準: 傳福音,教會事奉成長升呢制.

你去傳福音啦! 汽車總動員攪佈道,參與啦!邀請啦!分享你覺得神點祝福你但其實好多人遇過又令更多人只能自歎冇你咁好彩既見証啦!
我知今日有好人人中傷教會,話佈道會洗咁多錢又花咁多人力心思,成效卻不大,人又唔得邀請到,信到. 甚至見証過太多咁樣信左之後走佬既人.
真正成效幾多,你班批評友識條鐵咩?
佈道會,甚至所有教會傳福音既事工,尐人唔洗真係信架,再保守尐講,唔需要有太多成效架. 只要令每個參與者自我感覺良好,覺得付出左,經歷到神,就達到目的了.
因為你們如此行,乃是理所當然的,你在"外面世界"生活中,找不到能量化的尺去肯定你是否跟從主,結果子,作見証,透過傳福音你找到了!而教會亦透過它簡而精地將增長方向同目標明確化同神性化,增加凝聚力同各信徒的向心力. 其好處比數字上有幾多人信超越太多.


成長升呢制
教會事奉成長升呢制(即係七級豬制),你問我由帶下詩升到帶詩,實習升上組長,由帶查經升去教主日學.....靈命,或者一個人活像基督的指數是否同樣升一級呢?

既係既唔係!
成長升呢制, 一級一級豬咁升
第一,令你自我感覺良好,覺得自己付出時間同心力,成長左,跟從緊主,;
第二令你自我感覺虧欠,覺得自己其實可以做好尐但冇做到,覺得有尐野本來做唔到但居然攪惦(忙到瀕死的豬豬),當然係神工作啦,咁就經歷神啦; 
第三,過程中信徒同工,透過祈禱,互相稱讚同表揚令各人打成一片,通常信徒既 bonding 是這樣煉成的.
君不見那些佈道會事後分享會及一年一度營會,那些信徒的見証?忙到隻狗,多次想放棄,但今天回想覺得一切都係值得!
還有第四點,透過成長升呢制和一班唔怕忙唔怕升級最後似乎多多經歷神既一班信徒及bonding 網,教會建立了一班順服的人和順服的階梯,既易於管理和動員,亦令大家同心合意去興旺福音(第一把尺),道過興旺福音產生的事奉岡位又令人更經歷神和同心合意.

有好多心灰意冷既人話
1. 事奉攪到人好忙,好dry
2. 事奉冇令人真正成長
3. 教會忽略一班有思考有意見信徒既聲音同需要
4. 離教者同笑我地耶L的人日多
教會點解唔反省一下呢?

我會答你:
1. 忙同dry 是為主犧牲嘛!耶穌也忙,在十架上也 dry 呀!
2. 事奉不成長是你有問題,其他人都分享到經歷神的見証呀!
3. 如果教會照顧那班所謂有思考動口不動手的大頭鬼,那些爭論也解不了,只會起爭執,令傳福音這目標變得朦糊,反而令信徒同教會冇左成長既方向
4. 離教者同嘲笑者? 我那裡管他?原諒他們罷!他們不知他們作什么!

我都唔知道教會作什么,但我知道以傳福音為方向,多多事工來實踐,確實令多人自覺跟從主,結果子,見証,又是教會多年行之有效而自給自足的板斧,為何改動它又有誰改動得了它呢?



註一
道德標準呢家野隨年日改變.
比如奴隸制,今日係人都話唔好,昔日就算聖經都只係問你對佢好定唔好.
昔日男尊女卑,今日女權抬頭
今日人人反戰,昔日戰爭係種對內對外資源爭奪的解決方法之一,冇人有問題. 問題係以前打仗勝方利多於害,得地,得人,得金,會死人嘛?他們反正過左50歲都生不如死. 今日國際商業和外貿關係千絲萬縷,盤根錯節,而得左塊地既要花錢維穩,又可能掃平當地最賺錢既軟實力,根本冇著數.
除了反同,同犧牲既愛有什么道德標準是令你堅決放棄今日既普世價值以追求昔日既聖經道德標準?
不要說犧牲既愛是今天普世價值所認同和追求的呢!

No comments: