Translate

Wednesday, March 25, 2015

一個耶教徒的告白(5) 一定會經歷神的七級豬

為什么教會會出現七級豬症後群呢?
這一切都從教會的一個信念講起:
"事奉一定會經歷神"

問題係: 究竟事奉是否一定會經歷神呢?

小時侯阿媽教仔:
"仔啊!你要比心機讀書啊!因為書中自有黃金屋."
人大了,結果發現廿幾年寒窗苦讀(係香港)未必供得起一間公屋. 方知道睇相佬呃你十年八年不算得什么?

事奉呢家野,又會唔會呃你一世呢?
最後發覺自己係隻大笨豬?

唔洗驚!
憑著我在教會打滾多年的經驗以及對無數信徒的觀察,我實實在在的告訴你們,在七級豬的教會世界裡面,事奉係一定會經歷神!一定會,牧師同弟兄姊妹冇呃你.

只是我話個秘密你知,唔係人人都能夠,只有三種豬能夠充充滿滿的在事奉中經歷神.
其他豬,膠膠豬罷!(即係瞓教,或者直接尐: "早抖啦!")

當你了解這三種豬,不但之可以經歷神,而且你會明白為什么七級豬症侯群得以在教會裡生存滋長,能以超乎豬人之上,貫乎豬人之中,也住在豬人之內的根本原因.
所以,凡有耳就應當聽.

自從佢既出現,每日都好似充滿陽光咁

第一種事奉能經歷神的豬
係不斷為七級豬症侯群源源不絕的供應新血,一班初信(疑似矇盛盛,冇得剩)既乳豬.

曾幾何時,我也是隻乳豬.

果時我覺得神真係好錫我,我雖然好多年冇理過佢(中學做了離教者),但佢仍然揾番我,叫我返到佢身邊(番返教會).

我雖然渺少,神仍然透過弟兄姊妹(上級豬)邀請我服事佢.
可以為佢做番少少野(即係做豬)係我既福份同榮幸,當時只會介意自己太多野唔識,做得唔好,影衰神,點會介意做得太多?
記得第一次做佈道會招待,我緊張到雙腳不停打冷震,仲驚過班"新"朋友,唔識笑(四萬咁口冇我份,年初四咁樣都冇我咁惆悵),又唔記得尐人名(依家都冇丁點長進).
只懂得到時到侯將張場刊遞出去.
奇妙是: 那些人就如同被神感動似的伸手接過,報以微笑,或一聲唔該.
嘩!幾大激勵呀!(呢個係我,幾低B)
第一次上台講見証,練左不知多少次,又廣發英雄帖叫人為我祈禱,求主幫助再幫助.
最後,當然分享成功,仲記得臨尾講: "願一切榮耀歸與神". 冇穿冇爛.
我幾感謝主呀!
(好似奧運,教練會叫運動員先多謝國家,你話佢假咩?那你肯定未做過乳豬)

我只不過事奉這一點點,神就叫我經歷多多,之前讀書(信主果時大學二)好緊張,人會進入崩潰狀態,考完試會全身虛脫. 但信主之後可以處之泰然,輕鬆面對.
當時最喜歡唱"主信實無變"和"全能父上帝"
自從佢既出現,每日都好似充滿陽光咁,真係覺得哈利路亞充滿愛架.
當乳豬愛上主,上級豬亦變得可愛,佢地既關心好似太陽咁溫暖. 
果陣時成日會諗:
點解佢可以咁愛主,咁屬靈?
我幾時先可以好似佢咁祈禱咁有力?對聖經咁熟咁理解?
(依家點睇番同一班上級豬?
唉!做乜講呢尐?)

這種近似初戀無限 touch 既歡愉,唔知你有冇經歷過?
如果初信果陣冇,too bad, 陰公豬,你以後都冇餐屎(chance),因為神只應許過人憑信可重生,卻冇講過一隻人老豬可以變返隻乳豬.
sorry.

但不管怎樣,乳豬都唔可以好似叮噹同星矢咁不要老伴你長高(多尐豬膏就有你份).
也不知什么時侯,這種初信的愛與誠既消失了.
有人話我地把"起初既愛心"丟失了,但點解我即使十分努力和真心悔改,求神比我智慧,我都冇辦法尋回那墮落的位置和因由呢?
難道往事真的只能回味?

你做唔番乳豬,可以點繼續經歷神?
唔洗驚,神既恩典夠用嘛!

父啊!你既美意本是如此

你做唔番乳豬,但可以做第二種豬去繼續經歷神,第二種豬就係唔識上樹既豬乸.

教會既大使命就係傳福音(正版耶穌既大使命應該係叫人做主既門徒,但 who care? 叫你傳就傳啦)
一個七級豬教會,其實就等於一個祈求生養眾多的豬欄.

由傳福音到跟進,由栽培到同佢傾計等佢升級做豬,做更高級的豬這是個十分可佩服的任務.
當中多少生命如此誕生和孕育出來,需要諸多動物力和財力,以及工序才能令豬場的生意蒸蒸日上,持續增長呢?

你話,教會唔係 run 生意,我地係為主事奉.

你講得岩,所以你在這些工序中唔應該做一粒冇生命既鏍絲,而做到一隻生養眾多既豬乸,就一定會經歷神.

來罷!成為這豬欄裡的豬乸啦!
我雖然橫睇點睇都係個佬,但我亦做過豬乸. 等我分享下作為豬乸的見証

我實實在在的告訴你們,做豬乸真係好正架!

十隻乳豬/豬仔有八隻養唔大,關心多三四次,佢蘇唔出或者唔蘇你,你咪由佢死lor.
冷酷?但可以點啫?
逼唔到架,主耶穌都教我地,佢唔肯接待你,你就將腳上尐泥都擦走,大家開心啦,豬仔鐘意滾泥嘛,你唔識趣,繼續"泥",佢都係叫你"滾"架啦!
十隻淨番兩隻,一隻會變做陰公豬,另一隻就勁啦,皮香肉滑,令你回味無窮既乳豬!
像抽獎一樣,你好彩養到隻乳豬,你咪做到豬乸,經歷神 lor.
之所以經歷神係因為你唔覺得自己做過尐乜,講過尐乜,但佢爆勁喎!覺得你好關心佢,你又屬靈又愛主,令你本來已經石沉大海既心,飄飄然咁飄返上天國.
更重要係佢既改變,你真係睇住隻豬日日咁大咁成長喎!
幾有滿足感呀!直程成個人後生翻晒!
自己又冇乜做過,仲唔係神既工作?幾經歷神呀!
當然,係佢"醒悟"過來之前,你最好由佢獨立,因為一百隻bb豬只有十隻乳豬,當中九隻成長後會中七級豬症侯群,變成上一篇所述果五種死樣.
服事那些變成果五種死樣既豬(容我統稱他們為人老豬),係遠遠比唔到果份經歷神既實在過你. 他們在教會同鳩烏冇乜分別,分享來來去去果幾味,工作如何如何忙,屋企什么頭暈身興,呵唔出屎等等,不然就係百冇(冇分享,冇事,冇投訴). Action plan 永遠三幅被,但一切照舊,除了老左,肥左,尐仔女又大左,唔好期望人老豬有任何改變.

所以馬斯特回應胡志偉牧師〈我們的牧養出了問題?〉話,教會淨係睇住班初信,忽略班成熟既信徒,教會牧養出左問題.

當你明白到教會係個豬場,生養眾多係佢既大使命,所以佢要重點訓練豬乸去養大乳豬.
而豬乸可以因此經歷神,又在養大乳豬,見到其生命改變又唔頂頸中找到滿足感,如此一個這個無限 loop 的七級豬生態圈,你就唔會怪,話教會出問題.

學你建議去花精力在你同我呢尐人腦豬身上,不但止乳豬欠奉,豬乸都比我們激死. 更何況豬乸既天職就係養大尐豬仔豬女. 你已經大過豬,叫你幫手做豬乸,明明益你,令你可以經歷神,你仲係度阿豬阿 jor? 仲好意思怪教會唔照顧你?
學超人話: "你估我好得閒呀?"
我當然要好似耶穌咁將時間花在未來的彼得,雅各,約翰身上啦!
父啊!你既美意本是如此.

對於馬斯特(同埋已經長大既我)呢一班做唔番乳豬,偏偏諸多計較做唔成豬乸,或者老是養唔出乳豬,只生出死豬同陰功豬的人老豬,點算呢?

唔洗驚,神既恩典仍然夠用嘛!

仲有第三種豬!
篇幅太長,這裡先賣個關子,過兩三日再post.

你可以估住先,睇下第三種豬會係乜豬?

No comments: