Translate

Monday, September 21, 2015

娶老婆的計算

呢個計算好有趣
首先,娶老婆,打算一生一世的婚姻可唔可以用價錢去量化呢?
第二,假設可以量化,那圖文的計算方法是否合理同化算呢?

作為一個金融佬,值得瘋狂地思想一下.

計錯數
1. 10萬蚊聘金?係港紙,人仔定台幣?十皮就想結成婚?唔係好多人能夢想成真 lor
2. 娶老婆的"功用"就是做工人,性伴同生仔?
3. 如果我要工人,有必要請個24小時的嗎? 一生一世好唔好都冇得換,做得唔好甚至唔做都唔炒得?要用一半身家解雇佢?該圖冇將呢堆風險同請"散工"的彈性優點算進去.
4. 若當老婆是性伴,那我這聘金之上還要計算 opportunity cost. 我同了一個,就不能同另一個. 因為就算宗教原因不談,像我們這種平凡人,要像陳冠希那樣風花雪月是不可能. 招妓,患性病風險高,包小三成本重.
5. 女人生仔女好辛苦,但生出來我都有份養喎!

該點計:
努力愛錫老婆,唔係因為當老婆係 cheap cheap 工人,cheap cheap 性伴同生仔機器,而係當老婆係你一生一世的合作伙伴,一起經營一個家,一起成長.
1. 如果揀得好,雙方一起會比單身的估值更高,互相補足. 當然當中有累鬥累的風險因素
2. 專心愛一個,會減低好多交易成本
3. 唔揾小三,對試探避之則吉,會減低分一半身家同斷六親風險
4. 將一切資源同愛去建立對方,令對方滿足同成長,而唔係轄制,這樣會令合併的這家增值,自己得益
5. 愛對方愛到點?
我認為愛係: 當你識計但唔去計,或者你唔識計都學去為對方打算.
這個不容易,但好處係你會學到愛同體會愛,為自己成為一個男子漢大丈夫而驕傲,又唔會覺得自己犧牲太多,好唔抵. 當你要抵先開心,你係永遠都會認為自己付出太多而對方又太佔便宜,這你一定會悔不當初,這又何苦呢?

當然,要揀得好就要認真揀揀個自己真心鐘意既,又計清條數,如果計得清的話.

No comments: