Translate

Tuesday, March 18, 2008

一見/傾心

由Steels行返屋企, 可謂一步一驚心, 條路唔係似溜冰場就似水汪汪既水塘. 依家白雪蓋住草地, 當D雪熔左之後, 唔知D草會唔會死左?
公司最近開始 in人(因為之前走在好多人), 要請多兩隻馬仔. 我成日幻想, 唔知可唔可以好似<<鳳凰四重奏>>第三個故事咁樣 in人法?

我個臨時老細對馬仔既要求好高. 因為佢想請個加國, 美國同國際會計制度都識既人. 請人, 令我有D驚, 好驚教識徒弟冇師父. 我又好驚, 因為佢想請個咁高quali既人, 令我覺得自己好幸運. 我之前唔識美國同國際會計制度, 如果用呢個請人標準, 我唔qualify, 更惶論有升職加薪. 越有自知自明就越覺得受寵若驚, 或者當人真正體會恩典既時侯, 就自然會生出一份敬畏. 彼得唔係係佢事業發展上蒙恩既果一刻(路 C.5)發現到主耶穌既果份驚恐嗎?

今日返屋企, 雪熔左唔少, 青草又再出現, 估唔到寒冷既冰雪冇凍壞幼少既小草. 回暖, 又再生長. 我呢? 面對department既重組, 公司既鉅額虧損, 裁員在即(hope not), 小草都可以靠住神既創造/生命力活下去, 成長起來, 我呢?

No comments: